La sisena pràctica

2009-05-11 17:34

He triat aquesta sisena pràctica opcional perquè l'he trobat molt interessant tenint en compte que la web en la qual estic treballant és la d'una biblioteca pública.

Molts dels nostres usuaris ens proposen la compra de nous llibres i d'altres també ens expliquen que els ha semblat el llibre que s'han llegit. Per tot això penso que pot ser de molta utilitat poder recomanar llibres tant a través de l'opció de webnode com mitjançant aNobii.

En tots dos casos les eines han estat molt fàcils d'utilitzar tot i que en el cas de aNobii a l'hora de visualitzar-ho a la pàgina web no ho veia però un cop he mirat els canvis tal i com ho veurien els usuaris he pogut comprovar que tot era correcte.

ANobii m'ha semblat un recurs molt interessant i una bona manera de compartir les lectures amb altres usuaris. D'aquesta manera a més a més de tenir les recomanacions de la biblioteca, els usuaris podran veure els comentaris que altres lectors han penjat dels llibres que els poden interessar.

Penso que és un recurs molt interessant per a les biblioteques públiques i de fet ja tinc ganes de saber que en pensaran els usuaris!

—————

Retorna